ActCAD siūlo nemokamą visų savo produktų techninę pagalbą el. paštu. Nuosavos pagalbos modulis, video medžiaga, vartotojo vadovai ir kt. informacijos šaltiniai prieinami be papildomų išlaidų.
ActCAD nuosavos pagalbos modulis
ActCAD nuosavos pagalbos modulis suteiks tiesioginius atsakymus į visus reguliarius klausimus. Sprendimų ir problemų duomenų bazė yra reguliariai atnaujinama pagal klientų užklausas. Šis modulis sutaupys jūsų laiką nereikalaujant pateikti pagalbos užklausos ir laukti atsakymo. Norėdami bet kada pasiekti šį modulį, privalote turėti nuolatinį licencijos raktą arba jūsų Support ID.
Bandymo laikotarpiu gali būti naudojamas bandomosios licencijos raktas arba jūsų Support ID. Atkreipkite dėmesį, kad bandomasis licencijos raktas neveiks pasibaigus bandomajam laikotarpiui.
ActCAD nuosavos pagalbos modulio sistemoje galėsite pasirinkti problemos kategoriją ir subkategoriją. Pateikę užklausą, gausite visus klausimus ir sprendimus, susijusius su pasirinkta kategorija ir subkategorija. Pridėjome video ir foto medžiagą visur, kur reikia, kad lengvai suprastumėte sprendimą.
Jei neprisimenate licencijos rakto, galite įvesti savo Support ID (10 simbolių), kurį rasite dialogo lange Help→About. Norėdami paleisti langą About, naudokite klavišą F12.
Pateikite palaikymo užklausą
Jei neturite galiojančio licencijos rakto, pateikite žemiau esančią formą Pagalbos užklausa. Mes susisieksime su jumis el. Paštu: info@actcad.lt.